image

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی، اختصاص به سایت هایی دارد که برای ثبت سفارش در خصوص کارهای خدماتی برای منزل، شرکت و دیگر مکان هایی که نیاز به این شکل از خدمات دارند، داده می شود. برای شرکت های ارائه دهنده سرویس های خدماتی، طراحی سایت خدماتی میتواند اعتبار و رزومه یک شرکت باشد، بنابراین ظاهر جذاب و زیبا برای این وبسایت ها حائز اهمیت است. علاوه بر این طراحی سایت خدماتی که از نظر هزینه ها بصرفه باشد، میتواند در دراز مدت برای صاحبان شرکت ها کارآمد باشد. درواقع طراحی سایت خدماتی می تواند روشی به صرفه برای رسیدن به درامدی مطلوب از طریق فراهم کردن خدمات به مشتریان باشد. 

پس در ادامه برای شناخت بیشتر طراحی سایت خدماتی با ما همراه باشید.

 

طراحی سایت های خدماتی ایران 

امروزه یکی از پرمشکل ترین مسائل برای یافتن ارائه دهنده کارهای خدماتی است. امروزه خدمات نظافت منزل یا شرکت، از تمام جهات میتواند مفید و مهم باشد، چه برای منزل شما و چه برای شرکت شما و هرجای دیگر... و استفاده از این خدمات میتواند ظاهری حرفه ای به خود بگیرد. درحال حاضر شرکت های بزرگی هستند که هزینه های بسیاز گزافی را برای خدمات نظافتی شرکت خود پرداخت می نمایند و به همین منظور برای رفع این نیاز، شرکت های نظافتی و خدماتی بسیار گوناگونی ظهور یافتند که هرکدام برای ارائه بهتر خدمات خود نیاز به طراحی سایت خبری کارآمد راحت و با ظاهری زیبا دارند. این شرکت ها برای خود چک لیستی تهیه میکنند تا بتوانند تمام خدمات لازم را ارائه دهند تا بهترین شرایط را برای رضایت مشتری فراهم کنند. 

 

مزایای طراحی سایت خدماتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی میتوان تنها با لمس چند دکمه در موبایل کلیک کردن به ثبت هر سفارشی پرداخت. سرویس هایی چون سرویس های خدماتی نیز، میتوانند به همین راحتی به رفع نیاز شما بپردازند که با صرف کمترین زمان بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. طراحی سایت خدماتی برای شرکتها میتواند مزایا و کاربردهای فراوانی داشته باشد. اگر سایت شما به بهترین شکل سئو شده باشد و ظاهری زیبا و گیرا داشته باشد، میتواند آمار بازدید و ثبت سفارش شما را بالا ببرد و همچنین با افزایش مراجعین، میتواند به شناخت شما از نیاز های خدماتی مشتریان بالا ببرد.

و همچنین مزایای دیگر میتواند شامل:

  • تسهیل فروش برای ارائه دهندگان خدمات و شرکتها
  • افزایش فروش 
  • صرفه جویی در هزینه و وقت
  • بالابردن رضایت مشتری با پشتیبانی و خدمات آنلاین
  • و افزایش سطح خدمات رسانی به مشتریان
  • بالا بردن سایت در گوگل و درنتیجه شناخته شدن کسب و کار شما در وسعت جهانی

 

 طراحی سایت خدماتی برای شرکتهای ارائه دهنده، چک لیست ها و دسته بندی های مختلفی به ارمغان می آورد مانند:

  • دسته بندی خانه 
  • دسته بندی زیبایی
  • دسته بندی شرکت ها و خدمات شرکتها
  • دسته بندی مراسم ها 
  • دسته بندی حیوانات 

 

 

کسب و کارهای مورد نیاز به طراحی سایت خدماتی

در نگاه اول شاید طراحی سایت خدماتی این تصویر را در شما بوجود می آورد که، این شکل طراحی سایت تنها مخصوص کارهای خدماتی و نظافتی باشد و یا حتا تعمیرات، ولی بسیار فراتر از اینهاست. امروزه هرشکلی از کسب و کار چه رستوران و یا قنادی میتواند با داشتن یک وبسایت خدماتی مناسب محصولات خود با با بهترین شیوه ها بفروش برساند. حتا برای نوبت دهی و پرداخت آنلاین هزینه ها، برای مدیریت بیمارهای یک بیمارستان یا حتا یک آرایشگاه میتواند مفید و کارآمد باشد و همچنین ده ها شغل و کسب کار فریلنسری نیاز به ساخت و طراحی سایت خدماتی برای خود دارند، تا فروش خود را افزایش دهند و در عین حال در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند.

 

انواع طراحی سایت خدماتی

بطور کلی میتوان به دو شکل از طراحی سایت خدماتی اشاره کرد:

طراحی اختصاصی و یا طراحی با وردپرس

هرکدام از اینها در شکل خود میتواند متفاوت عمل کنند. طراحی سایت خدماتی با وردپرس بدلیل سادگی و کارکرد راحت خود در مدیریت محتواها و تجهیزاتش روشی ساده و بصرفه تری برای کسب و کارهای نوپا هستند و همچنین کاربردی تر و تسهیل شده تر هستند. 

ولی طراحی سایت اختصاصی با توجه به نیاز شما، مخصوص شما از صفر تا صد برنامه نویسی و طراحی شده که تمام نیاز های شمارا در برمیگرد.

برخلاف باور اکثر افراد که گمان میکنند طراحی با وردپرس کارایی ندارد و حتمن باید با صرف هزینه بیشتر طراحی سایت خدماتی خود را اختصاصی انجام دهند، خیلی از سایتهای شناخته شده و معروف ایران و جهان با وردپرس نوشته شده اند.

 

قیمت دهی برای طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی میتواند بشکل گسترده ای انواع داشته باشد، که باتوجه به هر نوع آن امکانات منحصر به فرد خود را نیاز داشته باشد. در نتیجه قیمت دهی بصورت کلی امکان پذیر نیست زیرا برای هر شرکت و سایتی میتواند متفاوت باشد. همچنین نوع طراحی سایت خدماتی شما اعم از اختصاصی یا وردپرس در هزینه شما تاثیر بسزایی دارد. همانطور که پیشتر توضیح داده شد طراحی وردپرسی، هزینه ی بصرفه تری دارد و میتواند بسیار مفیدتر باشد و ارزانتر از طراحی سایت اختصاصی است ولی با توجه به طراحی سایت خدماتی بصورت اختصاصی و شامل شدن تمام نیازهای شما هزینه ای بیشتری را دربرمیگرد ولی با نتیجه ای دلخواه و مناسب. 

 

نتیجه گیری برای طراحی سایت خدماتی

با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات گسترده مردم در سراسر جهان و همچنین پس از کرونا و قرنطینه در سراسر جها، افراد بیشتری علاقه مند به استفاده از اینترنت و رفع نیازهای خود از طریق اینترنت، شدند. اکثر افراد نیاز به راحتی و تسهیل در ثبت سفارش های خود دارند. این شکل تازه از نیاز مخاطبین، شرکت ها و کسب و کارها را به سمت و سویی برای طراحی سایت های خدماتی رسانده است. رفع نیاز هر مخاطب بسته به شکل آن، لازمه داشتن وبسایتی زیبا مفید و کارآمد با ظاهری آراسته است. اگر هم شما وبسایتی عالی و بی نقص داشته باشید، اگر سئو آن درست و به جا نباشد و سایت شما در گوگل جزو صدر نشین ها نباشد، مخاطبین و مشریان کمتری به وبسایت شما سر میزنندو در نتیجه، پروژه شما به شکست می انجامد، پس پرداختن به کلیه این مسائل بسیار بسیار مهم است. 

          
    

خدمات سئو و طراحی سایت سطح یک

برند سطح یک با توجه به نیاز کاربر اقدام به طراحی یک سایت با پلتفرم مناسب مینماید. طراحی سایت با مبنای سئو و طراحی بهینه و ریسپانسیو میباشد. استراتژی مناسب محتوایی و سئو تکنیکال لازمه توسعه یک وبسایت میباشد.

خدمات ما

مشاهده همه
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی
مشاهده
طراحی سایت شرکتی
مشاهده
بهبود و طراحی مجدد سایت
مشاهده
طراحی سایت شخصی
مشاهده
طراحی سایت خدماتی
مشاهده
طراحی و برنامه نویسی پنل های اختصاصی
مشاهده
پشتیبانی فنی سایت
مشاهده
طراحی سایت خبری
مشاهده
طراحی سایت پزشکی
مشاهده
سئو سایت پزشکی
مشاهده
طراحی سایت
طراحی اختصاصی و غیر اختصاصی وب سایت
مشاهده
سئو سایت
سئو سایت و بهینه سازی سایت
مشاهده
سایر خدمات
مشاهده