image

طراحی سایت شرکتی

این روزها بسیاری از شرکت ها در بستر سایت به فعالیت می پردازند. ورود شرکت ها و کسب و کارها به اینترنت و گسترش فعالیت ها در قالب سایت، به منزله طراحی سایت شرکتی می باشد. اجرای کارها در سایت، منجر به توسعه کسب و کار شده و سودهای بسیاری را عاید مدیران شرکت ها می کند. کاربران بسیاری به طور روزانه از سایت ها بازدید می کنند تا اطلاعات، خدمات و محصولات مورد نیاز خود را به دست آورند.

این موضوع عاملی برای طراحی و انتخاب سایت برای گسترش فعالیت شرکت ها می باشد. در این مطلب به بررسی طراحی سایت شرکتی می پردازیم تا شما با این موضوع به خوبی آشنا شوید. با کسب اطلاعات در این زمینه می توانید برای داشتن یک سایت شرکتی از روشی درست اقدام کنید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

اهمیت طراحی سایت شرکتی

در گذشته شیوه انجام کسب و کارها متفاوت بوده و افرادی که می خواستند کسب و کار خود را آغاز کنند به همان سبک قدیم کار خود را شروع می نمودند. با گذشت زمان مغازه ها و بازارهای مدرن به وجود آمده و امروزه فروشگاه های آنلاین بسیاری در سراسر دنیا مشغول به فعالیت می باشند.

کاملا مشخص است که اگر شخصی بخواهد در زمان حال به راه اندازی کسب و کار خود بپردازد، باید با تکنولوژی همراه شده و در این راه گام بردارد.

این کار به این دلیل است که مردم جامعه از ابزارهای آنلاین و دنیای تکنولوژی استفاده بیشتری دارند پس این شیوه ارائه خدمات و محصولات به کاربران، مطلوب تر است. این فضا به اندازه ای انعطاف پذیر است که می توانید همزمان در بستر فیزیکی یا همان دنیای حقیقی نیز فعالیت خود را اجرا کنید.

 

مزایای طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی مزایای بسیاری دارد و به همین دلیل در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها به این بستر رو آورده و در این زمینه نیز فعالیت دارند. برخی از این مزایا را در ادامه به شما عزیزان ارائه می دهیم.

 

برند سازی

اگر شما بتوانید پس از راه اندازی و طراحی سایت شرکتی بر روی محتوای آن کار کنید، در صفحات اول و در بین لینک های ابتدایی دیده خواهید شد. وقتی کاربر با سرچ موضوع مورد نظر به سایت شما برسد و محتوای جذاب و مفید شما را ببیند، نام سایت و برند شما را به ذهن خود خواهد سپرد. در مرحله بعدی ممکن است کاربرانی به عضویت سایت شما در آیند و این موضوع به مرور زمان منجر به برندسازی آنلاین خواهد شد.

 

کاهش هزینه های تبلیغاتی شرکت

زمانی که شما بخواهید از طریق تبلیغات فیزیکی کسب و کارتان را گسترش دهید، باید هزینه های زیادی انجام دهید زیرا تبلیغات چاپی باید در تیراژ بالا انجام شده و به دلیل قیمت کاغذ و جوهر، هزینه های بسیاری به شما تحمیل می شود. سایت به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می باشد زیرا در بین سایت های دیگر دیده شده و می توانید خدمات و محصولات خود را معرفی نمایید.

 

دسترسی دائمی به اطلاعات

سایت ها مانند فروشگاه های فیزیکی نیستند که در زمان های مشخصی باز باشند و مشتریان را با محدودیت زمانی مواجه سازند. طراحی سایت شرکتی باعث می شود که مشتریان به طور دائمی بتوانند به اطلاعات و خدمات سایت مراجعه نموده و از آنها استفاده کنند.

 

جلب اعتماد مشتریان

در بستر وب می توانید از روش های گوناگونی فروشگاه و شرکت خود را به نمایش بگذارید اما هیچ یک از روش ها به اندازه سایت معتبر نیست. اگر سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی هم داشته باشد که دیگر هیچ چیزی جلودار آن نیست زیرا مشتریان با اعتماد کامل از شما خرید خواهند کرد. پس سعی کنید سایت شرکتی خود را به شکل کاملا قانونی و با مجوزهای لازم طراحی کنید.

 

ارائه بی نهایت محصول و خدمات

در یک فروشگاه یا شرکت فیزیکی نمی توانید تمامی خدمات و محصولات را به مشتری نشان دهید. این موضوع به این دلیل است که برای نمایش تمام محصولات به فضای بسیاری نیاز دارید که این فضا نیاز به هزینه های بالایی دارد. در یک سایت می توانید بی نهایت محصول و خدمات داشته باشید و آنها را در دسته بندی های مجزا قرار دهید. تا کاربران به سرعت به محصول یا خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

 

تنوع پذیر بودن سایت شرکتی

برای طراحی سایت شرکتی محدودیتی از نظر طراحی نخواهید داشت. همچنین می توانید آن را بر اساس سلیقه و رنگ های مورد نظر خود طراحی نمایید. طراح سایت پیش از شروع کار از شما در مورد رنگ و طرح مورد علاقه تان می پرسد تا همه چیز را بر آن اساس طراحی نماید. بهدین شکل یک شرکت آنلاین با همان دکوراسیونی دارید که خودتان انتخاب کرده اید.

 

نظارت و کنترل آسان تر

شاید کسب و کار فیزیکی در صورت شلوغ شدن، امکان نظارت و کنترل کمی داشته باشد. زیرا شما به تنهایی نمی توانید بر همه چیز اشراف داشته باشید. بعد از طراحی سایت شرکتی، دیگر چنین مشکلی وجود ندارد. حتی اگر هزاران نفر به طور همزمان به سایت شما سر بزنند، می توانند به آسانی از بخش های مختلف سایت بازدید کرده و خدمات انتخابی خود را دریافت نمایند.

 

برای طراحی سایت شرکتی چه باید کرد؟

برای طراحی سایت شرکتی، برای کسب و کار و یا شرکت خود باید پس از مشخص سازی اهداف و دسته بندی محصولات خود، با یک طراح سایت مشورت کنید. بهتر است که در انتخاب طراح سایت دقت کنید تا نتیجه کار، مطلوب و مورد پسند باشد.

پیش از انتخاب طراح سایت به بررسی نمونه کارهای وی پرداخته و اگر سلیقه و سبک طراحی سایت وی را دوست داشتید، با وی همکاری کنید. پس از انتخاب طراح سایت، تمامی نکات لازم را به او بگویید. آنچه می خواهید در سایت تان درج شود را در اختیار طراح بگذارید. به همین سادگی می توانید سایت شرکتی خود را در بازه زمانی مشخص شده توسط طراح، دریافت کنید.

 

جمع بندی راجب طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی در زمان کنونی بسیار رایج است زیرا مردم ما در شبکه های اجتماعی و آنلاین، فعالیت بسیاری دارند. این افراد ترجیح می دهند که بجای صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد به شرکت های فیزیکی، از طریق اینترنتی خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. پس بر این اساس بهتر است که سایت شرکت مناسب خودتان را هر چه سریع تر راه اندازی کنید تا از سایر رقبا پیشی بگیرید.

          
    

خدمات سئو و طراحی سایت سطح یک

برند سطح یک با توجه به نیاز کاربر اقدام به طراحی یک سایت با پلتفرم مناسب مینماید. طراحی سایت با مبنای سئو و طراحی بهینه و ریسپانسیو میباشد. استراتژی مناسب محتوایی و سئو تکنیکال لازمه توسعه یک وبسایت میباشد.

خدمات ما

مشاهده همه
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی
مشاهده
طراحی سایت شرکتی
مشاهده
بهبود و طراحی مجدد سایت
مشاهده
طراحی سایت شخصی
مشاهده
طراحی سایت خدماتی
مشاهده
طراحی و برنامه نویسی پنل های اختصاصی
مشاهده
پشتیبانی فنی سایت
مشاهده
طراحی سایت خبری
مشاهده
طراحی سایت پزشکی
مشاهده
سئو سایت پزشکی
مشاهده
طراحی سایت
طراحی اختصاصی و غیر اختصاصی وب سایت
مشاهده
سئو سایت
سئو سایت و بهینه سازی سایت
مشاهده
سایر خدمات
مشاهده