image

طراحی سایت فروشگاهی

چه در حال حاضر صاحب یک فروشگاه هستید چه به دنبال گسترش آنلاین فروشگاه خود هستید، یا حتی اولین گام های خود را برای ثبت اولین فروشگاه خود برمی دارید، تیم طراحی سایت فروشگاهی سطح یک، شما را با نحوه ایجاد یک فروشگاه آنلاین از ابتدا تا انتها آشنا می کند.

اگر شما در زمینه فناوری مبتدی هستید، توصیه می کنیم با بخش مشاوره طراحی سایت فروشگاهی ما، شروع کنید. اگر می‌خواهید برای وب سایت خود سفارشی‌سازی کامل را انجام دهید، مراحل کار ما در ساخت و طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را در ادامه دنبال کنید.

 

مزایا داشتن یک سایت فروشگاهی

مردم اکثر زمان آزاد خود در طی روز را در اینترنت به صورت انلاین سپری می‌کنند. در شبکه‌های اجتماعی میگردند و خرید می‌کنند. آیا بیزنس شما نباید بخشی از آن باشد؟ حتما همین‌ طور است. ممکن است سوال پیش بیاید که چرا وب‌سایت برای بیزنس‌های کوچک‌تر مفید است؟ خب یک وب‌ سایت با طراحی خوب از اولین چیزی هایی‌ست که کاربر در فضای آنلاین شما را می‌بیند.

ما با بسیاری از بازاریاب‌های حرفه‌ای در تهران در رابطه با مزایای طراحی سایت صحبت کردیم و توانستیم ۵ مثال که چرا طراحی سایت برای شما می‌تواند سودمند باشد را پیدا کردیم.

 

معرفی و اطلاعات فروشگاه در سایت

سایت شما می‌تواند ساعات کاری شما، چیزهایی که می‌فروشید، مکان فروشگاه شما و روش‌های تماس را به مشتریان شما بدهد. می‌دانیم در تهران برای مشتری بسیار مکان فروشگاه‌ها و ساعات کاری آن‌ها اهمیت دارد و این‌گونه مشتری‌هایی که دنبال شما می‌گردند راحت‌ تر شما را پیدا می‌کنند.

 

بالا بردن ارزش کسب و کار

همه می‌دانند یک نفر که در وب‌سایتش درگاه خرید آنلاین دارد و اطلاعات مشتری را ثبت می‌کند بیشتر قابل اعتماد است از کسی که فقط یک اکانت اینستاگرام دارد. با قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس و ثبت اطلاعات مشتری شما به صورت خودکار از اکثر بیزنس‌هایی که فقط در سایت‌های فضای مجازی کار می‌کنند جلو می‌افتید.

 

 

خرید آنلاین در تمام ساعات

یکی از تغییرات و مزایای انقلابی وب‌سایت‌ها این است که مشتریان دیگر به ساعت کاری فروشگاه محدود نمی‌شوند. با داشتن یک وب‌سایت و امکان خرید آنلاین برای مشتریان آن‌ها می‌توانند در هر زمان به فروشگاه شما دسترسی داشته باشند. این به این معناست که فروشگاه اینترنتی شما هیچ وقت بسته نمی‌شود. مخصوصاً در تهران که دسترسی و ساعات باز فروشگاه‌ها محدود است.

 

گسترش بازار فروش

در این قرن انتقال اطلاعات که همه‌ی مشتری‌ها در اینترنت زمان می‌گذرانند شما در صورت نداشتن وب‌سایت نسبت به رقیب خود تعداد زیادی از این مشتری‌ها را از دست می‌دهید مخصوصاً وقتی این مشتری‌ها کالاها یا شرایط فروش شما را ترجیح بدهند.

 

 

بازاریابی از طریق سئو سایت فروشگاهی

به عنوان یک بیزینس موفق شما این خواسته را دارید که مشتری‌های شما در مورد شما اطلاعات داشته باشند و شمارا بشناسند که محصولاتتان را بخرند. قبل این اتفاق آن‌ها باید بتوانند شما و بیزنس شما را در اینترنت پیدا کنند. سئو در موتور جست‌ و‌جو برای شما این شرایط را فراهم می‌کند که مشتریان بتوانند شما و بیزنس شما را به راحتی در بیزنس شما پیدا کنند. سطح یک به عنوان یک طراح سایت فوق حرفه ای در تهران می‌تواند بهترین  سئو سایت برای بیزنس خود را داشته باشید تا بیزنس و وب‌ سایتتان در موتور جست‌و‌جو جزو اولین وب‌سایت‌هایی باشد که مشتری می‌بیند.

بنابراین به این شکل برند شما در دنیای اینترنت می‌تواند بهتر شناخته شود و فروش بیشتری داشته باشد.

 

طراحی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت فروشگاهی

سطح یک به شما در ساخت و طراحی سایت فروشگاهی کمک می کند.

آیا می خواهید یک سایت فروشگاهی ایجاد کنید، اما تجربه کدنویسی ندارید؟ ما مقایسه های کاملی از محبوب ترین و موفق ترین سازندگان وب سایت ارائه می دهیم. به تجزیه و تحلیل های ما نگاهی بیندازید. ما دانش کارشناسان خود را جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام سازنده وب سایت نیازهای خاص شما را برآورده می کند. ساخت وب سایت شما ممکن است یک طراح وب یا یک کدنویس حرفه ای نباشید، اینجاست که سازندگان وب سایت وارد می شوند.

آن ها فرآیند ایجاد یک وب سایت را تسهیل می کنند و آن را برای همه بدون توجه به دانش برنامه نویسی شما در دسترس قرار می دهند. با استفاده از قالب ها و تم های ساده و از پیش ساخته شده سازندگان وب سایت، می توانید به راحتی یک وب سایت حرفه ای راه اندازی کنید. انتخاب سازنده وب سایت چه نوع وب سایتی می خواهید ایجاد کنید؟ یک وب سایت شخصی ممکن است طراحی تمیزتر و ساده تری داشته باشد، در حالی که یک فروشگاه آنلاین به مجموعه ای متفاوت از استراتژی ها و منابع نیاز دارد. ما اینجا هستیم تا شما را از طریق این تصمیمات راهنمایی کنیم و نکاتی را برای کمک به شما در اتخاذ بهترین تصمیم ارائه دهیم.

 

پشتیبانی سایت فروشگاهی

اگر قصد شروع طراحی سایت فروشگاهی را دارید، با مشاوران سطح یک در ارتباط باشید و به چهار تا پنج سوال آسان در مورد نوع سایتی که نیاز دارید، پاسخ دهید و تیم ما شما را با مناسب ترین خدمات طراحی سايت آشنا خواهند کرد.

این راهنما برای کسانی است که مسیر ایجاد وب سایت فروشگاهی حرفه ای توسط متخصصان سطح یک را انتخاب کرده اند.

اگر زمان کافی برای سرمایه گذاری درساخت یک سایت را ندارید، توصیه می کنیم با استفاده از مشاوره های سطح یک، هزینه پشتیبانی طراحی وب را دریابید.

اکنون حضور موفق کسب و کار ها در حیطه فروش آنلاین به اندازه موفقیت در فروش آفلاین مهم است. اگر شخصی از وب سایت شرکت شما خوشش نیاید، به این معنی است که یک مشتری وارد فروشگاه شما شود و سپس بیرون رفته و برنامه ای برای بازگشت نداشته باشد.

 

هاست یا میزبانی وب در طراحی سایت فروشگاهی

هاست سرویسی ا‌ست که به شما اجازه می‌دهد تا یک وبسایت یا صفحه وب را در اینترنت ارسال کنید. وبسایت‌ها در فضاهای فیزیکی به نام سرورها ذخیره می‌شود که توسط میزبان در اختیار شما قرار می‌گیرد. استفاده از این فضا با توجه به حجم وبسایت و تعداد بازدیدهای آن می‌تواند هزینه‌های متفاوتی داشته باشد. اگر خودتان بخواهید سایتتان را میزبانی کنید نیاز به کامپیوترهای قوی به همراه آیپی ثابت در کنار شبکه قوی خواهید داشت، جا دارد بدانید نگه‌ داری و رسیدگی به کامپیوترها کار بسیار دشواریست. شرکت سطح یک این شرایط را برایتان فراهم می‌کند و با بهترین قیمت‌ها بر اساس نیازتان هاست مناسب را معرفی می‌کند.

 

دامنه سایت

دامنه وب همان آدرسی است که برای دسترسی به صفحه‌ تان آن را در مرورگر وارد می‌کنید. دامنه با توجه به طول آن یا کلمه آن می‌تواند قیمت‌های متنوعی داشته باشد برای مثال دامنه‌هایی که اسم یک بخشی و خیلی سرراستی دارند که هنوز گرفته نشده‌اند ممکنه است تا صدها میلیون تومان قیمت داشته باشند.

 

 

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

به جرات می توان گفت که امروزه در شهر های بزرگی مانند تهران طراحی سایت فروشگاهی یکی از بخش های حیاتی کسب و کار است. حتی کوچکترین اشتباه در طراحی وب می تواند تجربه مشتریان شما را از بین ببرد، که می تواند هزینه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

وبسایت اینترنتی شما تجارت شماست، بنابراین شما برای کسب دارمد باید به رضایت فکری مشتری و فعالیت خلاقانه در وبسایت خود اهمیت دهید. خوشبختانه همانقدر که قیمت گذاری خدمات می‌تواند مشکل و زمان‌بر باشد می‌تواند به شما کمک کند که از خدمات خود سود مالی کسب کنید به همین دلیل است که سطح یک برخی از دستورعمل‌های قیمت گذاری طراحی سایت را برای شروع گرد‌آوری کرده‌است. ما به شما کمک میکنیم تا تصمیم بگیرید که برای پروژه‌های طراحی خود تا چه سقفی هزینه کنید و مهم‌ترین عواملی که باید در نظر بگیرید چه چیز‌هایی است.

 

 

اهمیت قیمت گذاری و میانگین هزینه‌ها

بودجه اختصاص داده شده برای پروژه‌ی طراحی سایت تاثیر قابل توجهی بر محصول نهایی دارد. سطح یک به عنوان مجموعه دارای تیم طراحی وبسایت می‌تواند برای شما قیمت‌ها را با دقت تعیین کند تا اطمینان حاصل کنید زمان و هزینه‌ی مناسبی برای وبسایت خود صرف می‌کنید. تایین هزینه امر بسیار مهمی‌ست، اگر نرخ‌های شما خیلی پایین باشد ممکن است در نهایت سودی کسب نکنید یا اگر نرختان خیلی بالا باشد ممکن است مشتری خودتان را به سود رقیب‌ها از دست بدهید. حداقل هزینه‌های مورد نیاز برای ساخت یک وبسایت هزینه‌های هاست و دامنه است، سپس پلاگین‌ها و تم‌های ممتاز در مرحله دوم قرار می‌گیرد. شما به طور کلی موارد زیر را باید در نظر بگیرید:

 

  • نوع خدمات ارائه شده
  • ابزارها و فناوری‌های مورد استفاده
  • مهارت تیم طراحی
  • امنیت سایت
  • هاست و دامنه

 

همه‌ی این‌ها و موارد دیگر میتواند موجب تفاوت‌های ظریف در قیمت گذاری شود.

 

عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت فروشگاهی

در سفارش طراحی سایت عوامل متعددی تاثیر می‌گذارد. شما به این صورت در نظر بگیرید که دارید ماشینی خرید میکنید، این خودروها اقتصادی هستند به صورتی که حداقل‌ها را از نظر سبک، قدرت، راحتی و آپشن‌های دیگر ارائه می‌دهند. در این حین شما یک خودرو مورد قبول دارید که ویژگی‌های مناسبی دارد اما همه‌ی ماشین‌های بازار در این ماشین خلاصه نمی‌شود، وسایل نقلیه لوکس یا عجیب هم در بازار وجود دارند.

 

 

امکانات سایت فروشگاهی

همانند خرید خودرو وبسایت‌ها نیز امکانات بی‌پایانی دارند بنابراین توصیه می‌کنیم با استفاده از برنامه‌ریزی و مشاوره از سایت سطح یک، طراحی وبسایت خود را با داشتن لیست ویژگی‌های مورد نیاز و در نظر گرفتن بودجه خود شروع کنید. در ادامه ۴ عامل توضیح خواهیم داد که می‌تواند برچسب قیمت وبسایت شما را تغییر دهد.

 

 

طراحی سایت واکنش‌ گرا یا responsive

سطح یک متعهد شده است که فقط وبسایت‌ های واکنش‌ گرا طراحی کند زیرا تبلت‌ها و تلفن‌های همراه در حال تبدیل شدن به ابزارهای غالب برای مشاهده‌ی وبسایت‌ها است بنابراین باید سازگاری را در نظر گرفت. طراحی سایت واکنش‌گرا به این دلیل هزینه‌ها را افزایش می‌دهد که زمان توسعه و تست تضمین کیفیت اضافی دارد. مهم‌ترین چیزی که در این مواقع تشخیص داده می‌شود، تعداد بازدیدکنندگان وبسایت شما و دستگاه‌هایی است که مخاطبان استفاده می‌کنند بنابراین تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد این که کدام دستگاه‌های تلفن همراه و سیستم عامل، طراحی و پشتی‌بانی شوند حیاتی می‌باشد.

 

 

تولید محتوا

اگر وبسایت شما به تعداد زیادی صفحات محتوا نیاز دارد، تولید آن زمان‌بر خواهد بود. محتوای نوشتاری که بازدید کننده در یک وبسایت می‌بیند یکی از انواع محتوا می‌باشد. افزودن محتوای پشت صحنه مثل عناوین صفحات، متای داده‌ها و تگ‌های جایگزین می‌تواند هزینه وبسایت شما را افزایش داده و بالطبع کسب و کار شما را بهبود بخشد. این روش در بهینه سازی موتورهای جست‌و‌جو (seo) و اشتراک گذاری فضاهای اجتماعی سودمند است.

 

 

سطح دسترسی کاربر سایت

وبسایت‌های پیچیده‌تر میتوانند به مجوزهای مدیریتی یا کاربر منحصر به فرد برای انجام کارهای کلیدی نیاز داشته باشد، برای مثال وبسایت شما ممکن است با توجه به وضعیت عضو یا غیر عضو بودن کاربر رفتار متفاوتی با آن داشته باشد. ممکن است بخواهید فقط کارکنان خاصی قادر به ویرایش مناطقی از وبسایت مانند اکانت فروشنده در یک وبسایت فروشگاهی باشند. داشتن این ویژگی در وبسایت هزینه‌های ساخت وبسایت شما را افزایش می‌دهد چون ممکن است که نیاز به قالب‌های اضافی داشته باشید.

 

 

قالب‌های متعدد و منحصر به فرد

هر صفحه‌ای که ظاهر جذابی دارد قطعا قالب صفحه منحصر به فردی برای آن استفاده شده است. هر چه قالب‌های خاص‌تر در وبسایت شما بیشتر باشد برنامه نویسی و طراحی بیشتری برای تولید آن مورد نیاز خواهد بود. یک وبسایت کوچکتر ممکن است حاوی چند قالب متعدد باشد اما یک وبسایت پیچیده‌تر ممکن است بیش از ۲۰ صفحه داشته باشد بنابراین زمان و هزینه بیشتری برای آن صرف خواهد شد.

 

 

امنیت طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به میزان سود و درامدی که توسط سایت‌ها در اینترنت انجام موجود است حملات زیادی توسط هکرها و عوامل بیگانه هم وجود دارد. طبیعی‌ست سایتی که به روش‌های قدیمی و به روز رسانی نشده پیاده‌سازی شود طعمه‌ی خوبی برای عوامل بیگانه است. در حالی که اهمیت امنیت وبسایت بسیار حیاتی و مهمی‌ست محافظت آن در برابر تهدیدات امنیتی هم هر روز چالش برانگیزتر است و به روز می‌شود. برای تضمین امنیت وبسایت نیاز به نیروی متخصص می‌باشد. ما در سطح یک از خنثی کردن حملات تا مقابله با محدودیت‌ها در تلاش برای ایمن‌سازی سایت شما هستیم. از حملات ساده مانند DDOS و CSRF تا حملات پیچیده و به روزتر هستیم.

 

 

طراحی و سئو سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی عموما در راستای بالا بردن فروش مجموعه ایجاد می شوند. به همین منظور سئو سایت فروشگاهی اهمیت زیادی داشته و نقش آن در طراحی سایت فروشگاهی نیز به چشم می آید.

 

 

هدف سایت فروشگاهی

داشتن یک خلاصه خلاقانه اولین قدمی است که به شما کمک می کند تا یک فرآیند طراحی جذاب را بدون زحمت ایجاد کنید. اگر طراح ایده روشنی در مورد هدف نهایی داشته باشد، بیان ایده ها و انتخاب استراژی طراحی وب که مستقیماً ذهن بیننده را تحت تأثیر قرار می دهد برای او آسان می شود.

قبل از شروع فرآیند طراحی وب سایت، ما این سوالات را از شما میپرسیم:

  • وب سایت شما چیست؟
  • مخاطب هدف شما چیست؟
  • اهداف عمده ای که می خواهید با وب سایت خود به آنها برسید چیست؟
  • چه خدماتی را می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید؟
  • مزایای وب سایت موجود شما در صورت وجود چیست؟
  • عملکرد رقبای شما چگونه است؟

پس از دریافت پاسخ تمام این سوالات، به راحتی می توانید مرحله بعدی فرآیند طراحی صفحه وب را با تیم ما پیش ببرید. اطلاعات دقیق به شما جهت روشنی از کل فرآیند به ما می دهد.

علاوه بر این سوالات، چند دقیقه ای را به مشاوره با ما اختصاص دهید.

 

 

برایتان یک استراتژی برای سئو ایجاد میکنیم

سئو در ساده ترین شکل آن عبارت است از:

"تمرین افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت به سایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک."

در حالی که اکثر مردم امروز حداقل تا حدودی با مفاهیم سئو آشنا هستند، چیزی که اغلب فراموش می‌شود این است که بهترین شیوه‌های سئو مجموعه‌ای از قوانین ثابت نیستند.

در واقع، آنها همیشه در حال تغییر هستند.

بنابراین چه چیزی در سئو انجام می شود که بهترین نتایج ممکن را در سال 2022 و بعد از آن به ارمغان می آورد؟

ویسایت خود را در این مسیر به ما بسپارید.

 

فهرست سایت را ایجاد کنید

پس از کار بر روی یک استراتژی سئو در مرحله برنامه ریزی، نوبت به ساخت نقشه سایت می رسد.

نقشه سایت اساساً طرح کلی ساختار صفحاتی است که وب سایت را تشکیل می دهند. برنامه ریزی نقشه سایت قبل از کار بر روی هر طراحی وب سایت، چندین مزیت کلیدی دارد که نمی توان نادیده گرفت.

 

به عنوان مثال، شما می توانید:

 

  1. طراحی خود را حول مهمترین صفحات بسازید
  2. ناوبری وب سایت را کارآمدتر برنامه ریزی کنید
  3. یک ایده کلی از محتوایی که هنوز باید نوشته شود به دست آورید
  4. با استفاده از استراتژی SEO خود، یک نقشه سایت با سلسله مراتب صفحات مناسب و سیلوهای محتوا بسازید.
  5. یک سند اختصاصی برای نقشه سایت و طرح کلی سایت خود ایجاد کنید.
  6. می توانید از نقشه سایت به عنوان یک چک لیست برای راهنمایی پیشرفت پروژه خود استفاده کنید.

 

 

بررسی و توسعه محتوا

آخرین بخش فرآیند برنامه ریزی وب سایت شامل بررسی عمیق محتوای وب سایت است.

برای شروع، محتوای موجود را به روز رسانی می کنیم (اگر از قبل یک وب‌سایت موجود است که در حال اپدیت شدن است) و برنامه‌ای برای تولید محتوای جدید که به عملکرد بهتر وب‌سایت کمک می‌کند، تهیه میکنیم.

خودتان هم می توانید مسئول ایجاد محتوای جدید باشید، اما این اغلب مشکلاتی را ایجاد می کند که غیر قابل اجتناب است. اغلب، مشتریانی که موافق نوشتن محتوا برای سایت خود هستند، چیزهای دیگری در تجارت و زندگی آنها در جریان است. حتی اگر ضرب‌الاجل‌های دقیقی برای تحویل محتوا تعیین کنید،کاری با ریسک بالاست.

واقعیت این است که اکثر مردم به سادگی از نوشتن محتوا برای وب سایت ها لذت نمی برند یا راه درست را نمی دانند.

          
    

خدمات سئو و طراحی سایت سطح یک

برند سطح یک با توجه به نیاز کاربر اقدام به طراحی یک سایت با پلتفرم مناسب مینماید. طراحی سایت با مبنای سئو و طراحی بهینه و ریسپانسیو میباشد. استراتژی مناسب محتوایی و سئو تکنیکال لازمه توسعه یک وبسایت میباشد.

خدمات ما

مشاهده همه
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی
مشاهده
طراحی سایت شرکتی
مشاهده
بهبود و طراحی مجدد سایت
مشاهده
طراحی سایت شخصی
مشاهده
طراحی سایت خدماتی
مشاهده
طراحی و برنامه نویسی پنل های اختصاصی
مشاهده
پشتیبانی فنی سایت
مشاهده
طراحی سایت خبری
مشاهده
طراحی سایت پزشکی
مشاهده
سئو سایت پزشکی
مشاهده
طراحی سایت
طراحی اختصاصی و غیر اختصاصی وب سایت
مشاهده
سئو سایت
سئو سایت و بهینه سازی سایت
مشاهده
سایر خدمات
مشاهده