image

طراحی سایت شخصی

وبسایت شخصی، وبسایتی است که عمدتا برای استفاده ی فردی است و با توجه به نیازهای فرد در چند دسته بندی قرار میگیرد.

برای مثال اگر یک هنرمند برای نمایش آنلاین آثار خود نیاز به یک بستر داشته باشند داشتن یک وبسایت شخصی بهترین گزینه است.

درواقع داشتن یک وبسایت شخصی شانس بزرگی برای در ارتباط بودن افراد بیشتری با کار شماست.

 برای مثال افراد قبل از هماهنگی قرار ملاقات های بزرگ با شما، ترجیح میدهند راجع به شما در گوگل تحقیق کند و داشتن یک وبسایت شخصی فعال و حرفه ای به شما اعتبار میبخشد.

بنابراین اگر میخواهید اعتبار کاری و شخصی خود را حفظ و کنترل کنید، وب سایت شخصی شما اولین خط دفاع شماست.

با این حال لزوما با داشتن یک وبسایت غیر حرفه ای به این هدف نخواهید رسید پس حتما برای داشتن یک وبسایت شخصی،کار را به یک متخصص بسپارید.

 

 

عناصر قدرت بخش به طراحی وبسایت شخصی

این عناصر به چند بخش تقسیم می شود که شامل:

طراحی وب سایت

اگر شما با یک طراح یا یک تیم طراحی خلاق همکاری داشته باشید ظاهر وبسایت شما را به گونه ای طراحی خواهند کرد که حس بصری مشتاق شما را به تصویر بکشند و کارفرمایان یا مشتریان بالقوه شما جذب وبسایت شما خواهند شد و این به معنی به وجود آمدن فرصت های طلایی برای حرفه ی شماست.

 

 

صفحات قابل تنظیم وب سایت

خواندن متن و اعداد و آماری که اثرگذاری پروژه ها و ابتکارات شما را بازگو میکنند میتوانند برای کاربران شما کار سختی باشد.

با قرار دادن گرافیک ها و نمودار ها،مدل یا عکس مرتبط در صفحات خود همراه با هر متن توضیح، به مخاطب کمک میکنید که جلوه ی پروژه های شما را تجسم کنند.

 

جمع آوری و قرار دادن لینک ها

اگر میخواهید از طریق وب سایت شخصی خود فرصت شغلی یا فرصت پیشرفت شخصی داشته باشید، کاربران باید هم به شما به عنوان یک شخص حقیقی و یک فرد قابل دسترسی اعتماد داشته باشند و برای رسیدن به این هدف، لینک حساب رسانه های اجتماعی شما باید داخل سایت در دسترس باشد.

 

برند خود را بسازید

چه یک طراح گرافیک پیشرو یا یک تأثیرگذار مشتاق باشید، ممکن است روی برند شخصی خود کار کنید. وب سایت شما یک فرصت عالیست برای اینکه یک خبرنامه ایجاد کنید، یا کاربران  را به یک خبرنامه موجود متصل کنید

هرچه راه های بیشتری برای ارتباط با طرفداران بالقوه داشته باشید، برند شخصی شما قوی تر می شود.

 

 

کار خود را نشان دهید

اگر شما یک عکاس، طراح یا نوع دیگری از هنرمندان تجسمی هستید، ایجاد نمونه کارها چندین مزیت دارد. در حالی که پلتفرم هایی مانند پینترست، فلیکر و اینستاگرام راههای آسانی برای اشتراکگذاری کار شما هستند، اما قابلیت شخصیسازی ندارند. اگر میخواهید عکس ها و ویدیوهایتان در یک صفحه، کنار هم قرار بگیرند، باید یک نمایه آنلاین با یک وبسایت ایجاد کنید تا بتوانید نحوه نمایش تصاویر نمونه کار خود را سفارشی کنید.

 

وب سایت شخصی شما به شما امکان می دهد:

 

  • از وادار کردن مشتریان بالقوه به مرور در فید اینستاگرام خود اجتناب کنید
  • فرم «تماس با من» را درست در کنار نمونه کار خود قرار دهید
  • شکل ظاهری تصاویر خود را سفارشی کنید — به صورت جداگانه و با هم اجناس خود را بفروشید.
  • اگر کالا یا خدماتی را ایجاد و می فروشید، وب سایت شخصی شما راه مهمی برای ارتباط با مشتریان جدید است. فرقی نمیکند در چه شغلی مشغول به کار هستید؛وبسایت 
  • شخصی شما مکانی عالی برای راهاندازی یک فروشگاه آنلاین است.

 

چگونه یک سایت شخصی سازی شده داشته باشیم؟

اکنون که تمام مزایای ایجاد یک سایت شخصی را می دانید، ممکن است بخواهید فوراً ساخت سایت خود را شروع کنید. اما چگونه؟ تیم طراحی سایت سطح یک اینجاست تا با مهارت های کدنویسی و طراحی گرافیکی، و ابزارهای حرفه ای برای ایجاد یک صفحه منحصر به فرد به شما کمک کند. 

 انتخاب نام دامنه

اولین مرحله یک سایت، نام دامنه است. از آنجایی که وب سایت شخصی شما بلوک سازنده برند شخصی شماست، منطقی است که از نام خود به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

اگر نام مشترکی دارید یا کسی قبلاً .com شما را دارد، هنوز گزینه هایی وجود دارد. شما همیشه می توانید حرفه خود را اضافه کنید.

برای جستجوی نام دامنه می توانید از مشاوره ی تیم طراحی ما استفاده کنید.

هنگامی که نام دامنه مورد نظر خود را وارد می کنید، قیمت سالانه هر گزینه را مشاهده کنید. مناسب ترین مورد را پیشنهاد میکنیم تا هزینه های غیر منطقی از لیست هزینه های شما حذف شود.

 

 

انتحاب قالب سایت

با ما قالب خود را انتخاب و سفارشی کنید.

هنگامی که نام دامنه خود را به دست آوردید، وقت آن است که روی ظاهر وب سایت خود به طور کلی فکر کنید. از مشاوران ما کمک بگیرید تا دید واضحی از لحن مورد استفاده در سایت خود داشته باشید.

 

یک لوگو ایجاد کنید. وب سایت شما احتمالاً نام شما را در بالای صفحه خواهد داشت. برای اطمینان از اینکه صفحه اصلی شما هیجان انگیزتر از رزومه شما به نظر می رسد، از طراحان لوگو کمک بگیرید تا در سفارشی کردن یک لوگو به شما کمک کنند. هنگامی که نام خود را وارد می کنید، خالق لوگو چند طرح بالقوه مرتبط با صنعت شما ایجاد می کند.

 

ما چه چیزی در وب سایت جدید تان قرار میدهیم. شما میتوانید وبسایت شخصیتان را آنطور که میخواهید بینقص نگه دارید، یا آن را با یک نمونه کار، وبلاگ، رزومه آنلاین و حتی فروشگاه آنلاین خودتان بسازید. رویکرد شما هر چه باشد، ما این سه صفحه ضروری را برای شما در نظر خواهیم گرفت:

 

  • صفحه نخست
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما

حتماً محتوای مناسب را برای هر یک درج خواهیم کرد و همچنین آنها را برای موتورهای جستجو بهینه میکنیم. اگر میخواهید از جزئیات بیشتری مطلع شوید به خواندن ادامه دهید.

 

 

صفحه نخست

هنگامی که هدف خود را انتخاب کردید و لوگوی خود را طراحی کردید، در نظر بگیرید که چه چیز دیگری به صفحه اصلی شما تعلق دارد. هدف این است که صفحه ای ایجاد کنیم که هم در دستگاه های تلفن همراه و هم در رایانه ها خوب به نظر برسد. علاوه بر این، برای اطمینان از اینکه صفحه اصلی شما اولین چیزی است که در نتایج جستجو 

 

ظاهر می شود، باید از ابزارهایی استفاده شود که  آن را ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می نامند.

 

برای نتایج بهتر در سرچ با گوشی و لپ تاپ

صفحه ی شما باید شامل یک منوی ناوبری باشد؛ در حالی که صفحات پیمایش پیوسته در تلفن ها عالی به نظر می رسند، ممکن است بخواهید به کاربران وب راهی آسان برای دسترسی به محتوای مورد نظرشان ارائه دهید.

 اگر هدف اصلی وب سایت شما جستجوی شغل یا یافتن مشتریان جدید است، از این فرصت برای معرفی خود استفاده کنید. همزمان ما، مطمئن میشویم که متن قبل از اینکه بازدیدکننده مجبور به گشتن و پیدا کردن آن شود در سایت شما ظاهر شود.

 

 

صفحه درباره ی ما

از صفحه درباره ما خود برای معرفی بیوگرافی و داستان منحصر به فرد خود استفاده کنید. این می تواند یک جمله یا یک مقاله شخصی باشد. با این حال، از نظر تیم کارشناسان سئو ما  برای بهترین نتایج سئو:

  • باید حداقل 300 کلمه نوشته شود.
  • عبارات رایج نام خود یا سایر کلمات کلیدی را که ممکن است مخاطبان بالقوه شما جستجو کنند باید وارد شوند. 

 

 

ابزار طراحی وبسایت

وردپرس گزینه عالی دیگری برای یک وب سایت شخصی به سبک وبلاگ یا حتی راه اندازی وبسایت های پیچیده تر است. ما برای استاندارد بودن سایت شما و کاهش هزینه هایتان،ورد پرس را پیشنهاد میکنیم.

 

 

نظرات نهایی ما در مورد طراحی یک وب سایت شخصی

داشتن یک وب سایت شخصی عالی است؛یک وبسایت شخصی می تواند تمام چیزی باشد که شما می خواهید ؛ چه یک زمین بازی دیجیتال آنلاین برای پروژه های خلاقانه یا یک نمونه کار حرفه ای یا هر دو! شما کنترل کامل سایت خود را در دست دارید، بنابراین این فرصت را از دست ندهید همین حالا با تیم متخصصان ما تماس بگیرید و از بهترین خدمات طراحی وبسایت بهرهمند شوید.

          
    

خدمات سئو و طراحی سایت سطح یک

برند سطح یک با توجه به نیاز کاربر اقدام به طراحی یک سایت با پلتفرم مناسب مینماید. طراحی سایت با مبنای سئو و طراحی بهینه و ریسپانسیو میباشد. استراتژی مناسب محتوایی و سئو تکنیکال لازمه توسعه یک وبسایت میباشد.

خدمات ما

مشاهده همه
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی
مشاهده
طراحی سایت شرکتی
مشاهده
بهبود و طراحی مجدد سایت
مشاهده
طراحی سایت شخصی
مشاهده
طراحی سایت خدماتی
مشاهده
طراحی و برنامه نویسی پنل های اختصاصی
مشاهده
پشتیبانی فنی سایت
مشاهده
طراحی سایت خبری
مشاهده
طراحی سایت پزشکی
مشاهده
سئو سایت پزشکی
مشاهده
طراحی سایت
طراحی اختصاصی و غیر اختصاصی وب سایت
مشاهده
سئو سایت
سئو سایت و بهینه سازی سایت
مشاهده
سایر خدمات
مشاهده