image

طراحی سایت پزشکی

متخصصان طراحی وب ما، سایت هایی برای پزشکان که بیماران را به سمت مطب آنها سوق می دهد فراهم میسازند.

به عنوان پیشرو در طراحی و توسعه وب سایت پزشکی برای مراقبت های بهداشتی، شرکت ما مشتاق ساخت وب سایت هایی است که به گونه ای موثر در تعامل و جذب بیماران شما طراحی شده اند. از همکاری با یک پزشکان  گرفته تا همکاری با یک گروه بزرگ پزشکی و شرکت‌های تجهیزات پزشکی، وب‌سایت‌های پزشکی جذابی را همراه با بازاریابی جامع ایجاد می‌کند که به شما امکان موفقیت می‌دهد. به عنوان یک آژانس طراحی وب سایت پزشکی، ما می دانیم که چه چیزی برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیز مناسب است. ما نیازهای شما و بیمارانتان را درک و پیش بینی می کنیم. 

 

خدمات طراحی وب سایت پزشکی ما

 سایت های پزشکی به طور خاص برای کار شما طراحی شده اند.

چه یک پزشک یا یک گروه پزشکی بزرگ باشید، همه طراحی سایت‌های سطح یک به‌طور حرفه‌ای طراحی شده‌اند، ویژگی‌های خوبی دارند و مقرون به صرفه هستند. با سایت های طراحی شده توسط ما، شما خدمات زیر را دریافت خواهید کرد:

  • کاملاً واکنش گرا و سازگار با موبایل که از مقیاس وب سایت شما در همه دستگاه ها اطمینان حاصل می کند
  • انتخاب طرح ها و تمپلیت های حرفه ای طراحی شده
  • طراحی شده با وردپرس،کاور تمامی مراقبت های بهداشتی در محتوا و موارد دیگر
  • طراحی وب سایت حرفه ای برای برتری دادن به مطب شمادر بین رقیبان
  • سئو بیس کردن محتوای کامل مراقبت های بهداشتی و توانایی اضافه کردن ویژگی ها
  • سیستم مدیریت محتوا و پشتیبانی مداوم
  • پشتیبانی طراحی از یک مدیر پروژه اختصاصی
  • بهینه سازی جامع موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، مدیریت بررسی و بازاریابی موتورهای جستجو

 

خدمات بازاریابی پزشکی با داشتن سایت 

مهارت های بازاریابی حرفه پزشکی همراه با تجربه گسترده ما در مدیریت سایت های پزشکی، به ما چشم اندازی منحصر به فرد داده است تا به مشتریان خود کمک کنیم تا از بازاریابی اینترنتی استفاده بهینه کنند.

 

خدمات دیجیتال مارکتینگ

ما می دانیم که چگونه می توان فناوری جدید را به طور موثر در استراتژی های بازاریابی و عملیات روزانه مشتریانمان ادغام کرد. ما همچنین مفاهیم عملی و قانونی پیاده سازی وب سایت های مرتبط با پزشکی و سایر خدمات بازاریابی دیجیتال را درک می کنیم.

 

درباره طراحی وب سایت پزشکی

هنگام طراحی یک وب سایت به دلیل اینکه لوازم پزشکی می فروشید، ارائه دهنده خدمات پزشکی هستید یا می خواهید اطلاعاتی در مورد شرایط پزشکی ارائه دهید، همیشه ویژگی های خاصی دارید که باید از انها در بازار رقابتی استفاده کنید. به عنوان مثال، احتمالا برای شما آسان نیست تا به وضوح اطلاعات را با بازدیدکنندگان وب سایت خود به اشتراک بگذارید و سطح یک اینجاست تا به شما کمک کند تا به افراد اطمینان خاطر دهید، دلیل کافی برای حضور در وب سایت شما دارند.

در حالی که تمام طراحی‌های وب‌ سایت‌های پزشکی این عوامل را در ذهن دارند، اینجاست که تفاوت‌ها به چشم می‌رسد و اگر می‌خواهید با روندهای امروزی همراه باشید، همه چیز کمی تخصصی می‌شود. یک وبلاگ پزشکی با یک وب سایت برای کسب و کار تولید و فروش لوازم پزشکی بسیار متفاوت به نظر می رسد. وب‌سایت تأمین‌کننده پزشکی نیز بسیار متفاوت از کلینیک‌هایی است که از بیماران می‌خواهند به‌صورت آنلاین قرار ملاقات داشته باشند یا از سایت خود برای دسترسی به یک پورتال پزشکی از راه دور استفاده کنند.

 

به این ترتیب، طراحی وب سایت پزشکی شما حیاتی ترین بخش برای اطمینان از اینکه کاربران هدف شما می توانند آنچه را که نیاز دارند از وب سایت شما دریافت کنند، است. فرقی ندارد شما ارائه دهنده خدمات، کسب و کار تجاری یا وبلاگ نویس پزشکی باشید، ما یک طراحی وب سایت پزشکی منحصر یه فرد برای شما داریم.

 

 

 

 انواع طراحی وب سایت پزشکی مورد نیاز

این بستگی به مشارکت و جایگاه خاص شما در صنعت پزشکی دارد. برای مثال، اگر لوازم پزشکی را به مصرف‌ کنندگان می‌فروشید، ممکن است وب‌ سایت شما ابتدا یک پلتفرم تجارت الکترونیک و در مرحله بعد یک وب‌سایت پزشکی باشد، البته ما با تمام اطلاعات و ویژگی‌های لازم برای اطمینان از جذابیت شما برای مخاطبان هدفتان بهترین وبسایت ممکن را برای شما فراهم خواهیم ساخت.

به این فکر کنید که می خواهید کاربران از استفاده از وب سایت شما چه نتیجه ای کسب کنند. آیا می خواهید آنها بتوانند به صورت آنلاین قرار ملاقات بگذارند؟ اگر هدف اصلی وب سایت شما این است، پس طرحی را انتخاب کنید که این امر را تسهیل کند. در مقابل، اگر در حال فروش لوازم پزشکی هستید، می‌خواهید بیشتر به این موضوع نگاه کنید که یک نفر چقدر راحت می‌تواند چیزی بخرد و اینکه آیا واضح است که شما می‌خواهید این کار را  در وبسایت خود انجام دهد یا خیر.

 

چه اطلاعاتی باید در طراحی وب سایت پزشکی من گنجانده شود؟

صرف نظر از موقعیت خاص شما در بخش پزشکی،تیم ما باید اطمینان حاصل کند که می توانید به راحتی کارهایی را که انجام می دهید در وبسایت خود مطرح کنید و اطلاعات صحیح را به بازدیدکنندگان ارائه دهید. لزوماً نیازی نیست که طرحی را انتخاب کنید که در بازاریابی و تبلیغات موثر باشد. افرادی که انتخاب می کنند از وب سایت شما بازدید کنند احتمالاً قبلاً قصد خرید، قرار ملاقات یا یافتن چیزی را دارند. به این ترتیب، ممکن است برای شما محتاطانه تر باشد که طرحی را انتخاب کنید که به این معنی است که به راحتی می توانید اطلاعاتی را از طریق وب سایت خود ارائه دهید.

 

 نکاتی برای استفاده از رنگ های خاص در طراحی وب سایت پزشکی 

استفاده از رنگ های زیاد به طور کلی ایده خوبی در طراحی وب سایت پزشکی نیستند. هدف شما باید این باشد که تمام جنبه های طراحی سایت شما تا حد امکان برای افراد زیادی قابل دسترس باشد. به عنوان مثال، اگر وب سایت شما توسط بیماران مسن تر مورد استفاده قرار گیرد، آنها از طراحی ساده ای که آبی، سیاه و سفید را با هم ترکیب می کند، 

قدردانی می کنند تا چیزی که پیچیده و دشوار باشد تا زمان زیادی را برای پیدا کردن مطالب صرف کنند.

 

امکانات وب سایت پزشکی

عناصر خاصی در طراحی وب وجود دارد که باید هنگام ساخت یک وب سایت پزشکی در نظر بگیرید. به طور معمول، بهترین وب سایت های پزشکی اقتدار، ایمنی و قابلیت اطمینان را به تصویر می کشند و باعث می شوند بازدیدکنندگان آنها (بیماران ) بیشتر به آنها اعتماد کنند

 

بنابراین، یک وب سایت مدرن برای یک مرکز مراقبت های بهداشتی باید دارای ویژگی های زیر باشد

  1. یک طرح تمیز با بلوک های کوچک متن برای خواندن آسان
  2. ناوبری بصری تنها با تعداد انگشت شماری از گزینه های سطح بالا
  3. تصاویر با کیفیت بالا که فضای مثبت و سخت کوشی کارکنان را منتقل می کند
  4. دکمه های فراخوان در هر صفحه
  5. قابلیت رزرو انلاین
  6. بهره مند بودن ویسایت شما از سیستم پیامکی
  7. قابلیت نوبت دهی انلاین
  8. طراحی تمام صفحه

 

 

 

برخی ویژگی های وبسایت های طراحی شده توسط سطح یک

اولین مورد در لیست ما طراحی تمام صفحه است. این طراحی یک تجربه کاملا منحصر به فرد را ارائه می دهد. طرحی که مطمئناً بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار می دهد و تجربه کاربری با استفاده آسان را برای آنها فراهم می کند.

این طراحی تمام صفحه، نمایش تصاویر و ویدیوها را در صفحه آسان می کند و یک طرح ساده را برای بازدیدکننده فراهم می کند. این طراحی  بیشتر شبیه یک ارائه پاورپوینت با بخش های مختلف تمام صفحه است که هضم محتوا را آسان می کند.

تجربه تمام صفحه بدون شک چیزی است که سایت پزشکی شما را از بقیه متمایز می کند. یک انتخاب عالی برای ارائه یک وب سایت مدرن و طراحی عالی میباشد.

 

ساده بودن وب سایت پزشکی

یک طراحی وب سایت منحصر به فرد را برای شغلی مثل عمل پزشکی ،با استفاده از فونتهای برجسته و بزرگ در کنار عناصر مینیمالیستی و در عین حال مدرن، سایت را از سایر وب سایت های پزشکی متمایز می کند. ویژگی هایی مانند این به ایجاد احساسات آرامش بخش در بیمار کمک می کنند

طرح مورد استفاده نیز از نیازهای مخاطب هدف آنها پشتیبانی می کند: بدیهی است که بیماران به دنبال راحتی هستند و طرح وب سایت دقیقاً این کار را انجام می دهد! مهمتر از همه، رابط کاربری نیز به لطف تیم سطح یک با پبچیدگی بسیار کمی که در طراحی آن گنجانده شده، ساده و قابل درک است.

 

آسان بودن دسترسی بیمار به تماس با شما

بیایید در مورد اطلاعات تماس صحبت کنیم. در اینجا بهترین راه برای ایجاد یک تجربه با فشردن یک کلیک و ارتباط با یک پزشک این است که دسترسی بیمار به پزشک آسان باشد.

علاوه بر داشتن صفحه تماس، تمام اطلاعات تماس را در فوتر شما قرار خواهیم داد. برای دسترسی آسان به مسیرهای رانندگی، یک نقشه گوگل اضافه خواهیم کرد. اطمینان حاصل خواهیم کرد که کاربران تلفن همراه می توانند روی شماره تلفن کلیک کرده و بلافاصله شماره گیری کنند.

پیوندهایی را به همه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما ارائه خواهیم داد.

 

هزینه توسعه یک وب سایت پزشکی

هزینه توسعه یک وب سایت مراقبت های بهداشتی یا برنامه وب متغیر است. قیمت به نوع و پیچیدگی وب سایت و همچنین نوع و محل تیم بستگی دارد.

          
    

خدمات سئو و طراحی سایت سطح یک

برند سطح یک با توجه به نیاز کاربر اقدام به طراحی یک سایت با پلتفرم مناسب مینماید. طراحی سایت با مبنای سئو و طراحی بهینه و ریسپانسیو میباشد. استراتژی مناسب محتوایی و سئو تکنیکال لازمه توسعه یک وبسایت میباشد.

خدمات ما

مشاهده همه
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی
مشاهده
طراحی سایت شرکتی
مشاهده
بهبود و طراحی مجدد سایت
مشاهده
طراحی سایت شخصی
مشاهده
طراحی سایت خدماتی
مشاهده
طراحی و برنامه نویسی پنل های اختصاصی
مشاهده
پشتیبانی فنی سایت
مشاهده
طراحی سایت خبری
مشاهده
طراحی سایت پزشکی
مشاهده
سئو سایت پزشکی
مشاهده
طراحی سایت
طراحی اختصاصی و غیر اختصاصی وب سایت
مشاهده
سئو سایت
سئو سایت و بهینه سازی سایت
مشاهده
سایر خدمات
مشاهده